Sammanfattning lördag

Nu är kl 22:21 och jag måste sova nu. Ska nämligen stå på loppis som skrivet vilket jag ser fram emot. Mamma och jag plockade ihop lite saker från både källare och vind hos båda två och det blev en hel del. Hoppas bara på att få det mesta sålt så att man slipper bära hem något. Blir upphämtad utanför mitt hus kl 06:30 hoppas det blir bra väder också.

Dagen började som väntat hos mormor på besök, mysigt älskar dig! Sedan åkte vi ut till min morbror i åby för att hämta bord och samtidigt passa på att ta en fika. Sedan lite oväntat grillade vi hemma hos Stefan(min "förra" låtsasfader) jättetrevligt och allt gick bra. Saknar honom enormt. När man sitter sådär så känns det aningen skumt att veta att man inte tillhör varandra alls längre. Men i mitt hjärta finns du som min styvpappa alltid!

...Senare åkte vi till mammas källare och avslutade på min vind och en kopp kaffe:) Ringde också till Elin som ska med, hon tycker nog det ska bli lika roligt som jag.. Och det hoppas vi på att det blir.

Nehe nu ska jag hoppa till sängs, Ante är ute med bilen & grabbsen och jag ska sova. Men de är de värt för en dag imorgon.

Gonatt


Kommentarer
Postat av: elin

japp de tyckte jag! :)

2007-05-07 @ 10:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0