Love u all

Hallå, imorgon är det handledarmöte med Ola för körkortet. Usch vad trist att sitta i 4 tim.. suck men men snart ska jag ta det där förbaskade körkortet!

Jag är såå glad att alla i min närvaro (och frånvaro) är så snälla och goa! Man blir så himla glad av småsaker som när folk lägger snälla kommentarer eller vad som helst puss på er alla:)

I sommar nu så ser de ut att bli en Danmarksresa med Ann & Ante ska bli så jätteroligt! inte alls dyrt för 5 nätter.. längtar!

Nu ska jag äta pizza med älsklingen.. ha en underbar helg för det ska jag ha:)


Kommentarer
Postat av: elinpelin

kul med danmark!! vart ska ni då? köpenhamn? ha en trevlig helg du med ;)
kram

2007-05-19 @ 15:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0