Ledig

Idag är jag ledig från jobbet såå skönt! Och imorgon med förstås. Sprang ju vårruset igår som jag skrev tidigare, jag joggade spran och gick. Det var roligt. Ikväll blir det grilla antagligen hemma hos Ann hoppas på att malin kommer med:)

Säljer nu min väska jag fick från blocket, LV den var för stor.. herregud resväska. Plus att den var sådär.



Det var nog tyvärr inget mer än en jäkligt bra kopia så jag vill inte ha den då. Lurad känner man sig iaf.

Idag ska jag bara laga mat städa iordning lite och bara vara.. så skönt så.

Ha en mysig lillördag

PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet att du finns där gumman :) Men det känns bättre nu, försöker att inte tänka allt för mkt på de. Vart ska ni grilla ikväll då? Kram, m

2007-05-16 @ 12:32:53
Postat av: Ann

Hej gumman!
Ska bli kul ikväll! Vad skönt att du fick väskan såld! Love u. Puss

2007-05-16 @ 14:29:41
Postat av: lina84.blogg.se

Hej a då vet jag =)
Jag är med ledig i dag,sen jobb imorn + helgen..
Jo det är kul på jobbet,sjlvklart inte jämt,men som alla jobb..segt när det är som nu innan lön,inget folk, men annars kul..vore jätte kul att ses =)
ha det bra..puss

2007-05-17 @ 15:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0