Irritation

Hejsan..
Idag hade jag hoppats på att få min väska men icke.. kommer imorn senast onsdag:( jätteirriterande när man betalt redan och allt klart man blir orolig i början att den inte skickats men nu har vi kontakt så det var ingen fara... men ändå..
Längtar!

Idag har jag jobbat som vanligt, vädret har vart hur trist som helst men men sitter ju inomhus synd bara att man inte kan powerwalka till jobbet som vanligt. Är faktiskt en riktig hejare på det:)

Var hos Ann en stund och pratade lite skit men åkte hem nyss då jag kände mig hur tråkig och trött som helst... lika bra då.

Det var min roliga början på veckan, irritation..hm..

KRAM

Kommentarer
Postat av: elin

har du fått väskan?

2007-05-10 @ 21:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0