Helgens Bravader

I fredags så fyllde Viktor 18 år. Först var vi hemma hos honom på kalas,trevligt.. senare åkte vi hem till oss och förfesta innan det bar av till otten. Väldigt trevligt hade jag med först & främst Bella som alltid e så rolig men vi tappade såklart bort varandra.Typiskt. Sedan gick vi hem skapligt och jag var ju måste jag tillägga,nykter hela kvällen. 



Lördagen träffade vi Viktor & Bella en stund och åt lunch sedan var det Eurovision hos Mamma och Ola i Linköping.
Idag har det varit lugnt, fått ny tv bänk jättefin.. ny säng. Handlade också på City Gross vilket var väldigt stort och roligt. Blev firade av pappa för förlovningen och fick fina blommor och pengar. TACK papi + familj!

Nu ska jag ta och äta middag som älsklingen lagat..mm.

Imorn är det jobb och på tisdag Vårruset wihuu jag o alla mammor:P

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0