Sundaymorning

Vaknade för ett tag sedan och upptäckte att jag sovit ganska så länge då klockan också skall framskjutas en timme. Har plockat och styrt lite nu och snart kommer antagligen Emilia och umgås med mig, det kommer också en tjej och kollar på min balklänning som jag hoppas på att få sålt=)

Igårkväll var jag och åt tacos hemma hos Elin sedan kom Ann och sandra, Jimmy var där med. Trevlig kväll tycker jag verkligen förutom mitt allergianfall under ja hela kvällen. Ögonen var det ingen fara med men däremot näsan som kliade något enorm och halsen som sakta men säkert började dra ihop sig och förminska luftutrymmet för mig. Jobbigt de där med pälsallergi och astma speciellt när inte tabletterna verkar. Som tur var hade jag astmamedicinen annars hade de varit väldigt jobbigt.

Söndag idag och endast en dag kvar till jobbet, men jag har INTE någon söndagsångest tvärtom jag har ångest för att det är söndag. För jag vill nämligen bara att onsdag ska vara här nu för då kommer min Älskling=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0