Plugga

Sitter här och ska försöka komma igång med pluggandet till teoriprovet, jag tror/vet att det inte kommer gå som jag förväntat mig från början men de är bara att ta nya tag dåfall. Det är lite svårt att koncentrera sig i läsandet då man inte är van vid det. Men jag har läst ut boken en gång nu iallafall så nu ska jag inta de andra 3 böckerna som återstår...

Helgen har varit seg och inte direkt händelserik varken för mig eller för Ann tyvärr men det är nog pressen runt omkring gällande Teorin för min del och tentan för hennes hoppas hon klarar den imorgon ,Lycka till!
Igår var vi så trötta men tog oss ändå i kragen och gick ut på en långpromenad med stopp vid mc donalds=)
Inatt har jag dock inte sovit alltför bra då jag haft värk i magen antagligen efter skräpmaten.. usch inget mer sådant nu på ett tag.. är trött på godis och allt vad sötsaker heter.

Imorgon är det jobb igen och nya tag, hoppas det fina vädret håller i sig nu man blir piggare och de går lite lättare allting. Ante kommer ju hem fredag eller söndag så vi får hoppas det är vår då.

Nehe om man ska gå tillbaka till pluggandet nu då, Trevlig söndag

Kommentarer
Postat av: elin

ja såg det.. funderar på att beställa en..... :) haha vi kommer se likadana ut. nej men skämt åsido det gör vi ju inte, men jag måste säga att du har väldigt bra smak :) ja usch det var inte roligt väder imorse men när jag väl åkte till sörping så sprack det upp och slutade regna så det var rätt bra ändå. tur! japp jobbar 9-16 imorron, see ya! kram

2007-03-18 @ 15:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0