Okoncentrerad

Har inte haft ork, koncentration till att plugga idag jag har bara tagit en slappdag med vilostund och småätande. Skönt ändå söndag, imorgon jobb och en hel vecka framför mig med plugg och förhoppningsvis koncentration!
Den här veckan får jag nog tyvärr bortse från träning och dylikt för jag måste plugga hur tråkigt och trött jag än kommer vara så måste jag så är det bara. Så svårt kan det väl inte vara jag har ju gått i skolan en gång i tiden och inte heller alltför många år sedan men ändå, man tappar allt som har med prov,plugg och koncetration att göra.
Svärmor ringde förut och frågade om jag ville ha matlåda om det blev något över hos dom...stek potatis sås. mums, hoppas det blev över;)

På fredag ska jag till frisören och färga håret guldblont med slingor, ungefär som jag tidigare haft. Ska bli spännande att se hur det blir. Skönt att fräscha upp det lite till sommaren.
På tal om sommar hoppas som tidigare skrivet att de kommer att vara mycket vår denna vecka och speciellt till helgen.. våren kan få mig att klara teorin kanske=)

Snart blir det Stockholm också, efterlängtat. Vi åker antagligen bara för att hälsa på nu i april sen senare i maj blir det party. Vi får se hur det urartar sig.. men jag bara älskar de människorna så trevliga!
Och vi har alltid roligt tillsammans.

Jaha nu är det parlamentet det kan vara roligt att se, ska nog titta lite iallafall sen sova skapligt och plugga i sängen.. hm det kommer skrivas mycket om just plugg nu denna vecka har jag en känsla av.

Gonatt kära ni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0