Ny vecka...

Jaha då var det en ny vecka imorgon då. Känner mest för att vara med min älskling som dessvärre har åkt för ännu 2 veckor=( Men men, man får väl se de så att de är underbart att sakna. Haft en motsträvig men ändå förtjusande helg ändå. Vi var hos Antes pappa igår dag och hade tänkt hälsa på min också men tyvärr var han icke hemma idag:( annars hade de vart kul! Den här veckan blir de att plugga för min del teori. Hoppas att de kommer gå bra när jag skriver upp får se.

Måns vann inte:( hade hoppats på den låten den hade varit super i Eurovision tror jag. Jaja, de blir inte alltid som man tror.

Gonatt=)


Kommentarer
Postat av: Lisa

tack så mkt för tipset :)

2007-03-11 @ 21:56:40
URL: http://lisagood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0