Miss tou like crazy,every minute and every day!

*Miss you like crazy...
*Kom heeem....
*love shine a light..
*Min kärlek ,ska brinna...
*Att älska dig den du är du är allt jag nånsin önskat mig..
*You´re beutiful,you´re beutiful its true...
*Love me tender...
*Aínt no other man but youu...
*I will try to fix you...
*Im yours...
*Like I love you...
*My love....
*Jag är fångad av en stormvind natt och dag...
*I wanna lay you down on a bed of roses...
*Du är det finaste jag vet



Du är det finaste jag vet, du är det dyraste i världen.
Du är som stjärnorna som vindarna som vågorna som fåglarna som blommorna på marken.
Du är min ledstjärna och vän. Du är min tro mitt hopp min kärlek!
Du är mitt blod och mina lungor mina ögon mina skuldror mina händer och mitt hjärta.





Tack för att du finns och att du är min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0