wellwell

Idag känns de sådär i mig och har gjort ett tag nu.. de kan inte alltid vara bra perioder och nu har de bara inte vart de.Men de vänder, inte så att de är skitjobbigt som förr.. men bara rädslan av att de kan bli.

Ante och jag skulle ju igentligen åkt till Ann i sommar i Haverdal men Elin ringde nu o fråga om jag ville följa med henne o hennes familj till Frankrike(rivieran) vilket jag följt me på för flera år sedan så de betyder massor för mig att åka dit och jag som så sällan reser. Och eftersom de är en av drömmarna så åker jag dit istället och jag tror Ann förstår de och jag hoppas av hela mitt hjärta att hon inte blir ledsen eller känner sig bortvald för jag älskar henne. Och hon skulle förmodligen gjort detsamma hoppas jag:)

men jag blir sådär samvete hit o dit tycker synd om osv.. man måste göra saker om man får en chans och så är de med allt. men jag är som jag är:) positivt oftast.

nu är jag så trött att jag somnar här snart.. så ska sova nu.

Älskar dig Ante massor!

Kommentarer
Postat av: elinpelin

härligt med france!! det är ju underbart där på rivieran!

2007-06-28 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0