Vad händer?

Snart är sommaren här plocka blommor och bär...lalala
Gud sååå underbart, jobbigt bara att man inte planerat allt för mycket inför den. Det jag vet är GBG,Landet, Haverdal.. mer vet jag inte ännu. Ioförsig kan ju det vara ganska skönt med att ta dagen som den kommer men samtidigt blir det lite trist också. Någon som har något roligt förslag så är jag öppen:)

Har varit arg,riktigt arg pga. vissa saker gällande mitt arbete kan inte skriva riktigt vad men surt har det blivit iallafall på sista dagarna här. jobbar fram till 31 aug sen får jag gå över på tim också.. där ligger väl en hel del irritation men mest besvikelse.Jaja men semester ska jag ha först sen tänka på jobb. På to ska jag färga håret igen också och göra naglar, jag ska med andra ord bli vacker=)

Snart är det fest också sång o skratt dans o lek.. midsommar.. redan herregud. Ja så är det tydligen..hm.

Nu ska jag diska ååå vad roligt. Ha en underbar kväll alla ni söta som läser bloggen.Hoppas att DU Ann har de bra i USA också.. Puss på dig/Er



Kommentarer
Postat av: Jonnish

Vilken lyx att unna sig lite semester:)
Själv måste man jobba hela sommarn lång..:)
Hoppas du får en fin semester gumman:)
Kramish

2007-06-14 @ 15:58:51
URL: http://jonnalaveryd.blogg.se
Postat av: elinpelin

vad är det med jobbet? tell me tell me :) *nyfiken* o hur ska du färga håret? ska du bli ännu blondare? ;) puss

2007-06-14 @ 22:22:53
Postat av: Malin

Hej min älskling!!!
Du anar inte hur mycke ja saknar dej vi måste verkligen ses behöver dej att luta mej emot+ din galna ideér=) ring mej snart gull PUSSS din Mallan

2007-06-29 @ 18:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0