Pappa

Min pappa är underbar, och det har jag alltid och kommer alltid att tycka och det vet han:) Idag fick jag endel pengar av honom för att jag ska till Frankrike och jag blev så himla rörd, eftersom han gjorde de för att han också ska åka utomlands själv me mina syskon. Jag blev överlycklig och är sååå tacksam att jag nästan började tjuta.

Och om jag inte säger de så ofta hoppas jag att du vet det;jag älskar dig pappa och du är den bästa pappan i världen(och inte för att jag fick pengar) utan för att du är bara så snäll, omtänksam och rolig!Och för att du är lik mig såklart=)Förlåt om jag är dålig på att säga det. men jag vet att du vet det.

ha en underbar resa.Puss o kram pappi


Kommentarer
Postat av: elinpelin

ovant o se dig io brunt hår nu!! men fint det också! :)
ja du.. nu har jag ont i magen igen, fast på ett annat sätt :P

2007-06-30 @ 09:48:33
Postat av: vicky

gud vilket gulligt inlägg=)

2007-07-02 @ 21:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0