Vad gör jag för fel?

Jag hatar att tjata eller igentligen ens berätta om att jag mår dåligt ibland men ibland är det en anledning till att jag känner mig otrygg, rädd och oälskad.Det är inget jag ska be om ursäkt för men ändå så ber jag i stort sett ursäkt för att jag finns..
Om någon är på dåligt humör eller är sur så tar jag det bara, jag blir exempelvis inte sur tillbaka eller arg jag ler och försöker tänka de bästa. Men varför ska jag alltid vara så svag? Jag har ju känslor också.

Anledningen mest till att jag ville hem från Frankrike(eller längatde hem) var först för min "sjukdom" men sen var de ju mest för att jag kände mig ivägen och att de bara var sura miner och för att Elin sa att hon inte kännde för att prata bara. jag kanske är svag och mesig inte vet jag men de hade vart en annan sak om man inte hade fått mothugg så fort man sa något som inte den andra tyckte. det var min känlsa och vad jag minns så  bestämde inte jag att vi skulle åka hem utan jag hade ställt in mig på att vara kvar till fredag för jag skulle minsann klara det och jag ville det också.

Jag önskar att jag inte åkt med från början nu efetrsom jag förlorat en vän pga av det. Jag förtsår inte varför eftersom jag absolut inte vart dum, eller har jag det?Jag lät henne prata om bland annat sin vikt och jag lyssnade gav henne bekräftelse och prata inte mycket om mig alls men ändå gjorde jag nått fel. Jag längtade hem och hon läste mitt förra inlägg där jag skrev att jag hatade arroggans. Och det var så jag kände, jag kände mig inte behövd där eller omtyckt ändå. Jag hade inte velat hem om jag inte oroade mig för om hon skulle vara arg när vi spela kort eller glad, för även om hon inte vart sur på mig så var de mig hon inte kollade i ögonen, pratade med. Så jag kände mig bara ivägen.. samtidigt som jag hade min sjukdom att tass med..

Jag tror att de blev ett missförstånd hon tyckte kanske de var trist att jag sagt att ja ville hem därför vart hon sur sen, men jag vet inte.
Jag vill inte ha förstört en semestern för någon och jag måste ha gjort nått fel mer än att skrivit ett inlägg på bloggen, annars kan inte vänskapen varit värd mycket?

Jag är ledsen om jag tagit upp mitt problem vid fel tillfälle eller överhuvudtaget.

Jag Hoppas att Elin mår bättre utan mig i hennes liv , om de är så hon känner. Jag själv jag tycker det är sorgligt.



Kommentarer
Postat av: Elin pelin

men gumman... jag har saknat dig massor iaf på jobet. ska bli så kul o se dig på måndag igen!
puss

2007-07-28 @ 18:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0