Update

Har inte haft tid på min semester att blogga så mycket tyvärr men nu kommer jag med både bilder och fakta:)
Häromdagen så var jag,Malin,Ann,Martina,Sandra & Maria och åt på Choy´s Garden, mycket trevligt och gott såklart synd bara att Elin inte var hemma då skulle de ju vart komplett!

Jag&MalinMalinAnn&Jag

(endast några bilder)

Och så i Fredags så gick jag Sandra och Ann till HUGO käkade och umgicks, det roligaste var att när vi kommer in möts vi av onda blickar och hån då det endast var Emo style, alternativa människor där. men vi trippade in där i våra klackskor,lockiga hår och rosabubbelgum tuggandes på. Haha jag gillade det iallafall. För vi kunde vara där utan problem och äta och till o med dansa(som alla andra,jag o sandra fick såklart hjälp av proffs från emovärlden;)
Jag hade roligt iaf och senare kom Ante in med oss tills vi åkte hem.Trevlig afton hehe.

Sandra,Ann,Jag

Idag sen är det kalas för Fredrik som fyller 23 år.. sen får vi se när det blir landet.

Puss på er och ha en trevlig semester ps snart bär de av till France med Elin ska bli det göttaste på länge ds=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0