Jag

image96

Min nya tröja, jag älskar den=) BikBok

Kommentarer
Postat av: elin

fiiiin!! :) saknar dig på jobbet :( och annars också såklart! :)

2007-07-08 @ 18:00:26
Postat av: jessica

söött :d

2007-07-10 @ 14:58:52
URL: http://jessiettparskor.blogg.se
Postat av: pelin

blogga!!! :)
trodde du hade åkt i söndags, tror det var thomas som sa det. men då är det nu på söndag då. skönt!! är väldigt avis :P
jo det är faktiskt jättebra på jobbet, skönt när det inte är så många men saknar dig såklart :( nu går sandra med då blir det trist. men du kommer väl om 2 el 3 veckor? det är så mkt skit med posten nu bara.. INGET funkar, har skickat säkert 10-15 mail till helena med reklamationer denna vecka. tjatigt.. idag har jag jobbat 12 timmar så är svintrött.. ska sova nu. ses efter france??
pusss

2007-07-13 @ 22:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0