Frankrike here I come!

Wihoo nu bär det av till Frankrike på Söndag och det ska bli så himla roligt och väldans´kul att åka med min gamla ellanpellan såklart!Är ju liiite flygrädd då(och allt annat också för den delen) så är redan inställd på krasch ifall att, lika bra så blir man inte förvånad:S hehe nejdå de går nog bra...

Om två veckor är de jobb igen har ingen känsla för det alls om jag ska vara ärlig för tillfället men känslan kommer väl tillbaka efter typ 2 veckor man börjat jobba..

Idag har jag växlat pengar,igår hämtat resväska och skrivit ut  lite saker hos Stefan och tog en fika med.. trevligt=)
Det som blir trist nu är ju såklart att jag ska lämna min godaste goding här hemma och sakna mig till döds :( (älskar dig och du är mitt ALLT!!!) hoppas du klarar dig utan mig:) tror det va?:) Nej så de blir nog bra.

Igår var jag ute förresten först Hugo sen hos oss sen Otten! De va jag malin milad, ante, elias först o sen vart de bara jag(tjej) ut.. men träffade Mickis och pascal claudia mfl ute som tur var och vilket jag visste annars hade jag inte följt med ut om jag var ensam liksom.. så de var skitkul o dansa loss lite faktiskt..nykter såklart.. de var bara ett problem sen när jag kom hem så mådde jag sååå illa för att jag hade rökt hela kvällen mitt puckohuvud! de blev typ exakt nästan som midsommar och somna då inte förrän 05:30 imorse kul? nej inte direkt..så nu blir de inte en cancer pinne till i mitt liv , usch.. hellre sprit dåfall.

Jag hoppas av allt på denna jord att jag kommer  må bra i huvet i France har om jag ska vara ärlig inte haft de så lätt nu igen i ett par dagar.. men nu börjar jag komma upp ur det igen.. hm.. helt jävla sanslöst!!!
Men som tur är har jag min älskling som jag tyvärr säger allt till men han hjälper mig mycket och ger mig råd.. hoppas att han inte blir ledsen bara(inte för att jag tror det dock) tack för att du är min och att du är så underbar Ante!!

Nu ska vi sova o klockan är natt, kommer sakna er alla här hemma: mamma,syskonen,pappa,ANTE,malin,Ann och alla ni vet vilka ni är!!

Önska mig lycka till på min trip, och ha en great summer without me blogging haha!

Puss Alla som läser min blogg!


Kommentarer
Postat av: elin

ååå gumman ha det alldeles underbart i france nu!! sola o bada för mig :)) kommer gå fort för mig till du är tillbaka men njut av semestern!!
puss och kram elin

2007-07-14 @ 18:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0