Ännu en dag på min semester

image89
(jag posar=)

Nu är det regnigt igen, har varit på stan och köpt en Peak tröja som jag velat ha länge fast det blev en blå istället för rosa. Fikade också med Elias,Ante,Milad,Mickis o hennes vänner.. de var trevligt.

Känner mig så himla glad och förväntansfull att åka till Frankrike de är de roligaste och härligaste som finns. och att åka med Elin ska bli så himla kul såklart=)Love u!

Imorgon kommer Ann hem såå skönt då ska vi på kvällen antagligen ut o käka Martina o Malin o Sandra kanske blir najs! Imorgon ska jag laga ett hål för första gången. har aldrig behövt eller haft hål i tänderna förut shit är lite skraj men det ska väl gå.. jag är inte så mesig som jag verkar;)

Peace out


Kommentarer
Postat av: elin

när åker du? det är tomt på quill utan dig :( men det är skönt att börja jobba igen. kul tom! :)
puss

2007-07-04 @ 20:47:27
Postat av: vicky

så jävla söt är du!! nee ja har inte semester än, men snaart=) ja va fan det är dags att vädret vänder nu tycker jag!! puss

2007-07-04 @ 23:07:22
Postat av: ca

hejsan:) ännu en av annas kompisar som liknar en av mina:)
kramkram

2007-07-05 @ 03:30:36
URL: http://carltaylor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0