Studenten

student


Studenten ett underbart minne


jajja


Jag och min kärlek


Studenten


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Hehe jo nu är jag inne, du med, men du är upptagen :) Men jag chansade på att skicka iväg ett hej ändå :P

Ja men ser man på, nu kom du, hehe.. ja jag skickar väl iväg ett litet meddelande här med..

jag tror säkert att håret blir jättebra!! Vilka härliga bilder föresten :)

Kraaam

2007-01-18 @ 21:16:59
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Heej :)

Jadå helgen har varit helt okej, jag har en sån fruktansvärd hosta bara, det är lite jobbigt, men annars så.. Har du haft det bra? 20års middag låter mysigt :)

Balklänning? Hehe, nja jag är inte riktigt klar med de än, men det kommer.. Hittar jag ingen så är jag iaf väldigt sugen på att hitta ett snyggt mönster så att jag kan få en klänning uppsydd, men vi får väl se :P

Händer i veckan då?

Kraam

2007-01-21 @ 17:45:04
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej gumman..ja det var länge sen,hoppas allt är bra med dig.. Ska iväg och jobba snart..
Vart är det du jobbar nu då???
hoppas vi springer på varandra någon dag =)
kramar Lina

2007-01-22 @ 11:48:53
Postat av: Lina

Hej gumman..ja det var länge sen,hoppas allt är bra med dig.. Ska iväg och jobba snart..
Vart är det du jobbar nu då???
hoppas vi springer på varandra någon dag =)
kramar Lina

2007-01-22 @ 11:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0