Shopping

Jag har gjort en beställning från H&M, jag älskar att beställa via nätet det blir mycket mer spännande då.
Här är det mesta av min beställning.






Först denna underbart söta cardigan som jag fastna för direkt, gräddvit och fin.
                                                                                                                                           
HM       
                                                                                                              



Den här toppen i mintgrönt, oerhört söt den med.


HM


En ljusblå/vitrandig skjorta.

HM



Den här sjalens härliga mönster älskar jag.
HM

Den här tröjan köpte jag mest för att den var enkel.

HM



Den här gillar jag som attan.

HM



Verkligen något jag behöver.

HM



Och så dessa accessoarer blev det.



Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Snygga grejer :) Älskar sjalen och solglajjerna :)

2007-01-11 @ 21:53:50
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: emma

tjena bruden! ja, det var verkligen hundra år sen.. jag ska till norge och försöka hitta jobb där.. vad gör du nuförtiden då? och hur är det? fan, det var inte lite grejer du hade beställt.. =) snyggt! kramar//slem

2007-01-12 @ 18:31:27
URL: http://slem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0