Segt

Hallå
Vilken urtråkig dag det har varit alltså vädret är sjukt! man blir ju skitförbannad ju. Usch.. men vi åt iallafall god söndagmiddag hos Antes mamma idag och så var vi och fika hos min. Mysigt. Har varit så otroligt seg idag överhuvetaget kan vara för att söndagsångesten tränger på.. imorn är det måndag, jobbigt värre.




igår på gymet tog jag den här inte alltför bra bilden på mig men papi vart bra=) här ser man verkligen min gigantiska nos haha. Men ville ha en bild på papi också.

Snart är de sovdags för mig för jag tror jag kommer vara supertrött imorrn så sleep well.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Härligt :) Jodå helgen har vart helt okej.. Vädret ja, helt galet måste jag säga. Det blåser ner träd kort och tvärs här..

Jasså har du varit här och tävlat, vad kul :) Vad tävlar du i?

Kram

2007-01-14 @ 22:26:19
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0