Party

Det är sant, imorgon har jag semester. Ioförsig är det endast en dag för att hinna till banken och lite ärenden men ändå! Inget jobb.skönt.

Idag har jag jobbat var på jobber 07:00-16:15 Ante hämtade. Sen har jag ätit god lasagne som mitt hjärta lagat supergott. Jag har t.om städat i klädkammaren och garderoben så nu är det fint. Jag har ju en del att göra inför helgen nu, eller vi rättaresagt. På fredag kommer nämligen Mange,Opus,Danne och Miranda hit till Norrköping och ska sova här hos oss, det ska bli mycket trevligt! Fredag kväll kommer de väldigt sent så då hinns det inte med något men däremot lördag ska vi ju till durkslaget och äta vi har nu bokat bord, sedan tillbaka till vår lägenhet för att parta och då kommer fler människor.Tevligt. Sedan är man kanske en aning yr där på söndagen får hoppas att de inte blir alltför snurrigt bara.

Ja så nu innan ska vi handla dricka, storhandla mat, jag ska sätta i löshåret, förhoppningsvis klippa mig,  storstäda så  jag har fullt upp. Men jag ser fram emot det, de är så roliga enkla trevliga människor. festa var inte heller igår=)


Puss på er!


  Party.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0