Lista om moí

PERSONLIGT ( lite tråkigt fakta om mig )

1. Vad heter du? Erica
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Erica King =)
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jonas om jag vore pojke
4. Vilket stjärntecken är du? Vattuman
5. Vilken årgång är du? 1986
6. Vart bor du? Norrköping
7. Bott utomlands? Bara en månad i England
8. Flyttat antal gånger? Säkert 15ggr
9. Vart skulle du vilja bo? Bahamas

UTSEENDE

1. Hur lång är du? 153cm
2. Hur mycket väger du? 47kg ca
3. Hårfärg och frisyr? Mörkbrun, ska klippa mig på fredag axellångt med löshår=)
4. Ögonfärg? Mörkbruna
5. Mest nöjd med? Längden, ansiktet.
6. Minst nöjd med? Magen haha=)
7. Skostorlek? 36-37
8. Glasögon? Nej
9. Har du några piercingar/tatueringar? Tyvärr en i naveln, fast den är fin.

FAVORITER

1. Filmer? Beck, sagan om ringen trilogin, thriller.
2. Låtar? Justin Timberlake, allätare.
3. Årstider? Sommar,vår
4. Djur? Devon rex vill jag ha men allergisk.
5. Färg? Svart,brun,beige mm
6. Parfym? Emporio Armani White, Paris hilton ,Elisabeth Arden "Velvet"
7. Tv-program? CSI
8. Sysselsättning? Träna,Umgås.

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? En dun från H&M med väldigt hög krage.Svart.Knyte i midjan.
2. Vad använder du just nu för skor? 3 olika, ett par höga mörkbruna stövlar med mudd högst upp, ett par höga stövlar beige/bruna, ett par stövletter svarta låga.
3. Favoritfärg på kläder? Svart, beige, rosa, brunt mm
4. Favoritplagg? Min DKNY väska om de räknas som plagg, annars är det min mya söta gräddvita tröja från hm med rosett.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Vet inte, känns som jag har det jag vill ha=)
6. Favoritaffärer? Blandat
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Oj ibland mer ibland mindre, svårt att säga.
8. Favoritmärke? Dior,D&G,DKNY,Cheap Monday!


HOTSTUFF

Plånbok: En grå/svart Donna Karan
Tandborste: Rosa/vit
Smycken: Klocka D&G jättefin=)
Solglasögon: H&M
Nagellack: Fransk manikyr
Mobil: Samsung späckad med ca 300 Swarowskij stenar på haha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0