Glatt humör

Idag har det varit ok, dagen har gått väldans fort ändå... och det är alltid skönt en måndag. Ann var här nyss och jag måste väl medge att jag kanske inte var alltför rolig tvätta,diska laga mat..hm förlåt bästis=)
Ska äta fisk och potatis Slurp...Min älskling är iväg på träning vilket är väldigt träligt men men han kommer snart får äta så länge..

Har sett att alla mina bilder jag lagt in mer eller mindre försvinner efter ett tag fattar inte varför inte är de roligt, onödigt mera.

Längtar nu tills jag ska klippa mig sätta i löshår och fixa iordning=) Hoppas de blir kalasbra..jag brukar ioförsej ha känsla för sånt (eller inte);)

Nehe då får man väl strunta i bild denna gång då..

Pussar & Kramar


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Okej, jag förstår.. Man får hoppas att blåsten försvinner snart..

Discodans? Nehe, det låter hur kul som helst! :) Roligt med måndag, nja sådär får jag nog säga, men skönt att veckan är igång, snart helg igen :) Hehe.

Msn? Ja givetvis, [email protected]
Lägg gärna till :)

Kraam

2007-01-15 @ 20:24:37
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej gumman!!!
Hoppas att allt är bra med dig :)!!
Snygg bild du har :D..
Hälsa till Ann så mycket,, hur är det med henne?!

Pussar och kramar Anna

2007-01-17 @ 10:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0