Ett nytt år

Nu har jag precis vaknat och är ledig, så himla skönt de behöver jag verkligen synd bara att min älskling jobbar!
Idag ska jag ner på stan med mamma betala hyran kolla lite fika kanske... mysigt. Sedan ska jag och Ante åka och storhandla(vilket jag älskar).

Tänk att nu är de 2007, jag minns faktiskt inget speciellt som hänt 2006 förutom en sak såklart.
Ante och jag firade 5 år=)
Och nu ska man ju ha en massa nyårslöften, och det kan jag lova att jag har men de skulle jag inte säga för jag måste uppfylla dom mest för min egen skull. Jag vet att jag kommer lyckas!

Sandra tack för att du bryr dig och finns här, förlåt att jag inte kunnat ringa dig. Ses imorgon=) 

Ha en bra dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0