Ett löfte sprucket..

Jag skulle ju inte äta onyttigheter, inget alls och så bakar jag dumlemuffins=) Det är jag värd haha. När träningen kommer igång för mig igen då tänkte jag äta vad som passar sig då.(nästa vecka)
Den underbart goda varma smörgåstårtan får jag inte glömma som jag åt idag den var jag också värd!

På lördag ska jag träffa dig Pappsen och det ska bli kul, vi ses ju inte allt för ofta tyvärr men de blir detsamma med mamsen också=( Man är väl vuxen helt enkelt(eller inte)..Älskar er båda massa massa!

Ska till läkaren på torsdag som jag definitivt tappat lappen med tiden på men nu vet jag.. känns bra varit lång uppehåll.


Ann på lö-sö ses vi äntligen saknat dig!

So long!Erica


Kommentarer
Postat av: amelia

om du vill gå in på min sida så är det www.ame123.blogg.se

2007-01-08 @ 18:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0