Ensamma veckor=(

Jaha då har man varit på banken och fixat kort, sparkonto internetbank osv.. hämtade också ut min julklapp på gott om mål, en stekpanna oerhört bra!
Skönt att vara ledig så man hinner med endel. Kanske blir de IKEA senare på eftermiddagen.

Fick höra idag att min älskling ska åka och jobba i 5 veckor långt härifrån mig=( Vill inte det hur ska jag klara mig? Jag vill inte ens klara mig utan honom han är mitt allt! Sova själv laga mat själv, se på tv själv, usch. Men man måste ju klara av sådant också vi har ju trots allt varit tillsammans i över 5 år så de ska väl gå bra att vara själv några veckor. Men trist är det. Men samtidigt vill man inte stå ivägen för ett bra jobb och bra pengar, de här är ju en möjlighet för honom, japp så måste jag tänka=)

Ante jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Moster

Du har ju en moster att gå till om du känner dej ensam =)
Kram på dej..

2007-01-23 @ 14:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0