En helt vanlig dag

Känner mig konstig, glad irriterad glad irriterad....upp och ner, är kanske inte så konstigt med tanke på att bilen är ett dyrt projekt för tillfället. Fick reda på att bilen skurit för någon vecka sedan och de är hur mycket utgifter som helst men men de är sådant som händer ju nyare bil desto dyrare motor!Usch.. men man får väl tänka positivt , de blir som en helt ny bil. något annat som gör mig irriterad är när jag är så hungrig att jag håller på att svälta.. men så fort jag får i mig mat så blir jag lycklig=) ja allt går upp och ner. Sånt är livet.

Jaha och nu på lördag ska Ann och jag på 20 års fest hos Jenny en vän som abbonerat Durkslaget galet god mat, så det blir nog trevligt. Men det blir en vit helg för nästa är det partaj.

Nehe nu ska jag snart se efterlyst och hinna äta kvällsmat innan de.

Godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0