Det hänger på håret´

Så här är det, fast att jag sa att jag aldrig ska ha löshår mer, att jag nämligen har det igen. Otroligt fint blev det, ska sätta i clips ikväll i håret sen senare ska jag sy in det och klippa in det snyggt..Det är ju så roligt med lite tjockare hår man känner sig tusen gånger finare i det.

Fick mina efterlängtade beställningar igår så de blev endel; 2 par skor,2skärp,solbrillor,örhängen,8 tröjor/toppar och så 3 trosor=) det blev bra alltihop faktiskt förutom en topp som min kära kusin fick direkt...
Så de ligger ihopvikt i vardagsrummet, dags att ta tag i sädningen av garderoben och klädkammaren..så man får plats.


 

Här är ett par av skorna jag köpte, ser lite tantiga ut eller vad tycker ni? Jag tänkte att de kan va lite fräna i sommar/vår..

Måste äta nu hungrar ihjäl.


Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

hej :)

Såg att du hade lagt till mig på msn, men du är inte inne just nu, du jobbar säkert :)

Näe du själv jobbar jag inte faktiskt, jag bytte linje efter ettan så då fick jag börja på nytt så att säga, men ja går sista halvåret nu och dte känns underbart :)

Detsamma föresten, inte var dag man stöter på en snäll tjej :) hehe..

Vad roligt att håret blev bra föresten! & skon kan nog bli riktigt söt till våren!!

Kraam

2007-01-18 @ 13:21:07
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0