Usch...

Varför just jag? Varför är det såhär? ibland kan man ju undra, vad jag har gjort för att förjäna detta Fyfan.
Jag älskar ju dig mitt hjärta och kommer alltid göra, hoppas jag inte är för påfrestande för dig heller men förstår om du nånsin skulle känna så.
Jag vill inte vara själv jag vill ha nått att göra, måste lugna ner mig och ta det lite lugnt. Det är ingen fara. Orkar inte bekräfta hela tiden heller. Imorrn börjar en ny vecka och jag ska ta nya starka tag, även om man oftast känner sig svag. Allt går upp o ner.

Får sova snart ska bli skönt gjort mat, duschat  plockat undan. Och så fyller man år med uschh...

Kommentarer
Postat av: Cass

heej gumms. Är det inte bra? =( och du, visst är det den 15e du fyller va? Pussar!

2007-02-11 @ 22:34:06
URL: http://cassandrabjorde.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Heeej :)

Jo det är bara bra med mig, har haft halsfluss och så men nu känner jag mig hyffsat frisk!! Hur är det med dig? Du verkar lite låg.. Hoppas allt är bra :)

Du är stark, det känner jag på mig!

Vad händer i veckan å så?

Kram

2007-02-19 @ 21:19:58
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0