Shopping!

Hallå!

I helgen vet jag inte vad som tagit åt mig, förutom att jag har varit sprudlande kär så har jag varit så shoppingtokig. Jag har köpt en ny garderob typ, roligt!

1. En vitblommig klännings top från Gina Tricot 199:-
2. Två stycken långärmade klänningar röd,vit  Gina Tricot 149:-/st
3. En grå klänning med sidenband Gina Tricot 149:-
4. En Beige/brun topp V-ringad utsvängd Gina Tricot 129:-
5. En tjock svart lång bomullströja Gina Tricot 149:-
6. Ett läppglans Glamshine Åhlens 79:-
7. Ett par Cheap Monday jeans grå/svarta D-store 400:-
8. Ett par stövletter svarta m rosett Skopunkten 299:-
9. Ett par Gymnastik/springskor rosa/vita Junior Adidas 299:-
10. En keramisk locktång Hårvårdsbaren 249:-

...Och eftersom jag fyllde år när mitt hjärta var borta så köpte han mig ett par jättefina Calvin Klein trosor!
Så nu har jag köpt allt jag behöver och lite till. Var ute ifredags på Palace så jag ville ha en ny outfit då också. Det var trevligt vi började några tjejer hos Sandra(som var födelsedagsbarn) och slutade till sist på Palace. Mykt god mat.
Min älskling var nu hemma i helgen åå vad jag älskar honom världens bästa pojkvän och snyggaste. Love You!


Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0