Frågor

TIO FÖRSTA...

Första bästa kompis:
Ann,Elin,Malin.
Första bil: Saab 93 aero (antes o min:)
Första husdjur: Guldfisk
Första semester: Cypern 93
Första jobb: Som servitris
Första skiva: LP med fågeldansen haha
Första riktiga kärlek: Andreas Ericson


NIO SISTA...

Sista bilfärd: Igår

Sista filmen du såg: Sista samurajen
Sista ringda telefonsamtal: Till Ante
Sista bubbelbadet: Flera år sedan
Sista spelade cd: Panic at the disco
Sista gången du grät: Igår
Sista måltiden: Pasta och köttfärsås


ÅTTA HAR DU NÅGONSIN...

Dejtat en av dina bästa kompisar? Ja
Blivit arresterad? Ja
Varit på tv? Nej
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja, när jag var liten haha
Busringt till nån? Absolut


SJU SAKER DU HAR PÅ DIG...

1. Svarta Jeans
2. Pärlörhängen

3. Svart topp
4. Strumpor
5. Skärp
6. Guldtröja
7. Smink


SEX SAKER DU GJORT IDAG...

1.
Jobbat
2. Ätit
3. Vart hos läkaren
4. Skrattat
5. Varit seg
6. Målat naglarna


FEM FAVORITER

1. Ante
2. Mina vänner
3. Min familj
4. Väskor/asseccoarer
5. Kläder


TVÅ LÄNDER DU VILL ÅKA TILL...

1. Italien
2. Spanien



Kommentarer
Postat av: Malin P

Grattis på födelsedagen. Jag menade faktiskt Erik för han fyller ju år samma dag som dig kommer du väl ihåg ;) Men grattis så jättemkt på födelsedagen, gumman. Saknar dig, hör av dig nåndag när du vill ta en fika eller så. Kram Malin.

2007-02-15 @ 09:43:18
Postat av: Cassandra

Grattis på alla hjärtans dag. (i efterskott) :)

2007-02-15 @ 10:26:10
URL: http://cassandrabjorde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0