Blåögd

Fick de eftrlängtade Guccirese setet idag, öppnade och tittade och till min stora besvikelse var de ju självfallet fake! Usch jag som hade väntat o väntat och till o med litat på tjejen, men men dum som man är går man på minsta lilla! Ska skicka tillbaka väskorna imorn jag mailade henne förut och skrev att jag inte var intresserad av oäkta. Undrar vad jag får för gensvar? Är jag elak? jag tycker inte de för jag ska ju inte bara betala detta för att vara snäll heller då kan jag ha roligare för dom pengarna:)

Jag ska nog gå till gina och köpa lite toppar och klänningar istället de kan vara skoj har hittat massor där
www.ginatricot.se de har jättefina saker nu!

Har nu vart hos min mor och hade det Jättekul haha vi rockade rockring och jag kunde men INTE mamma hon var jätterolig hehe.Älskar dig mamma!

Jaha nehe nu ska jag väl krypa till kojs det är ju trots allt en ny jobbdag imorrn och en dag till så kommer Ante hem också gud så skönt!

Gonatt


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Nej nej du är inte elak.. Du vill ju inte ha oäkta grejer! Satsa på lite klänningar å sånt hos Gina, finnas massa snyggt nu :)

2007-02-21 @ 14:59:36
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Härligt!!

Jo, de har vart lite tråkigt med halsfluss å allt men nu börjar de bli bra så de är skönt :)
Aa det är skola som gäller nu, hehe segt. Går det bra på jobbet då?

Ha det bäst du med!! Kramar

2007-02-21 @ 15:01:34
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0