Update

Imorgon efter jobbet ska jag och ElinPelin på staden och förmodligen då kolla in Rix fm festivalen i Vasaparken. jag ska då också passa på att köpa Lindas present hon fyller ju 16:) så de blir ju en kul grej plus att Elin är så go o glad prick!
Sökte också ett annat jobb idag, skriver inte vilkt eller vart här än men de kommer.. hoppas!

Saknar Ann med som tusan hon e ju i Haverdal har inte hunnit ringa dig gumman allt har gått i ett inte förräns nu är jag typ klar eller vad man ska säga me disk o allt och nu ska jag lägga mig för att jag är trött..:)

Tänkte om jag skulle till jobbet imorgon o röra lite på sig de e ju inte fy skam. Har inte tränat på år och dar heller så de måste kommas i bruk snarast!

ska antagligen övningsköra nu i helgen igen med jättekul:) och bra så de inte är för långt i mellan.

Älskar er mina vänner och familj vad skulle världen vara utan er?

Pussar


Kommentarer
Postat av: slem

yo erci.. kulans att se och läsa lite från dig.. vi kanske till och med borde dra ihop till fest nån dag nu när det är sommartider och allt.. vad sägs?

2007-08-08 @ 16:17:06
URL: http://slem.blogg.se
Postat av: tyra

Hejsan tack för ditt inlägg, kul att höra att någon håller med ;)

2007-08-13 @ 23:12:03
URL: http://www.tyras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0