Tyred

Det har ringt endel på jobbet idag och min irritation kunde varit bättre måste jag säga. Varför blir jag så irriterad? Är jag på fel jobb kanske? trött på att BARA ta samtal hela dagarna jag vill ju träffa kunderna se dem inte prata i telefon hela veckor samma samma, dag ut dag in. Antagligen dels därför jag söker annat också. De är helt OK att ha det såhär 50% men inte heltid som jag jobbar för tillfället, men ska väl inte klaga för får jag inte de  ja sökt går jag över på extra..huu.


Nu om några minuter kommer Elin hit och jag ska slinga hennes hår(går in helhjärtat med folie och allt därtill som frisörerna har) men bara för de så är de ju inte säkert att jag är ohyggligt duktig??Eller..
Vi pratar alltid om att vi ska ses utöver jobbet och nu finally.

Är såå nöjd med mitt väsk-köp att de inte är sant=) var bara tvungen att säga det fjolla som jag är..;)

Puss på er ALLIHOPA




 

Nu idag har Ann flyttat också FYYY vad jag kommer sakna henne!! Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: elin

kan intyga att det blev bra! thanx honey! :)

2007-08-30 @ 21:23:42
Postat av: Cecilia

Ja precis, headern är det som ligger överst på bloggen.

2007-08-30 @ 22:19:12
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0