Shopping!

Den här väskan är hur gammal som helst och kostade på loppis 30:- det tyckte jag var världens bästa fynd!






De här skorna köpte jag av samma tant på loppisen för 20:- jättefräna tycker jag.





Svarta pumps Myrorna 50:-






Sjal H&M 59:- Gillar de här mönstret skarpt även om de har dunnits med ett tag.





Och dessa fina koppar med keramik underlägg 20:- för allt.





Dessa klipp gjorde jag när jag var som mest nere jag gick ut en promenad och tänkte att jag skulle gå till loppisen och då köpte jag lite saker. Inte allt av detta men det som står e från loppis.









Kommentarer
Postat av: elinpelin

jättefina saker!
hoppas jag blir bättre så vi ses imorron! känns inte så bra just nu.. :/
puss

2007-08-28 @ 17:24:17
Postat av: Tyra

tack, jag håller med dina åsikter:) snygga loppisfynd!!

2007-08-29 @ 10:08:25
URL: http://www.tyras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0