Omstyling

image138

Nu har jag nyare blogg.. försökt att uppdatera med Pro men fattar inte? Är det nån som kan så får ni gärna hjälpa mig.
Ikväll blev det jobbfest på Älsklingens arbete ,sen efter de så har vi nu vart hos Jonas på Fest men jag tog det lugnt eftersom jag ska ut imorgon med Ann och förhoppningsvis Malin B=) Leche blir det. Synd att inte fler tjejer kunde.
Imorgon ska jag och Sis gå på stan ska bli kul och hoppas jag hittar något iallafall. Köpte ett par vintage pumps idag på Myrorna(hör o häpnad) brukar inte handla där eller gå in ens men tänkte kolla.


Trevlig helg Puss på er

Kommentarer
Postat av: Emelie

Varför ska du ha pro? Bara onödiga pengar.. Man behöver inte det för att designa bloggen. :) Skulle bara säga det så du inte slösar en massa pengar i onödan!
Du är grymt söt förresten!

2007-08-28 @ 21:45:03
URL: http://pancaakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0