Life is Life

Har idag vart och övningskört vilket blev en lysande succé. Det visade sig nämligen att jag kunde köra lite iallafall så jag körde till åby(värsta framsteget). Så det var kul.. i 3 tim körde vi och det gick så bra det bara kunde.
Efter det så var jag hos mamma på dagen åt lunch och slappade lite, skönt. Åkte sedan för att handla lite med mamma och så nu lagar älsklingen mat och jag diskat och ska diska mer:) Känns trist nu när nergångarna tar emot och det inte är nån som fångar upp en. Hopplösheten smyger sin inpå mig men jag SKA klara av att vända det dåliga till det bra. Jag vill vara lycklig inom mig, även om jag känner att jag är lycklig över saker som min familj, Ante mfl saker så känns inte lyckan komplett. Jag har mina saker som tynger mig och hoppas och vill att det ska bli bättre. Jag läser 2 böcker nu som å andra sidan är ett bra tips att läsa för alla, men som också förhoppningsvis kommer att hjälpa mig tänka annorlunda och välja lyckan i livet.
Självkänsla nu!-Mia Törnblom
Att välja glädje-Kay Pollak
De är guld världa!

Men man ska inte surna ihop för det, för vad hjälper väl det? Man får inse och försöka förstå att man klarar av det och är stark och värdefull..Alla människor är värdefulla!Speciellt mina nära och kära!(er jag har bilder på ni andra vet också vilka ni är) Men de spelar ongen roll om ni är med på min lista blogg eller vad som helst ALLA är värdefulla!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hrm.. snygg bild... NOT :P

2007-08-06 @ 20:49:04
Postat av: pappa larsson

kul att du har tagit tag i körningen igen o att det gick så bra , go for it .Så säger du till när halk körningen är vet du, vi ses snart igen
, kram
pappa.

2007-08-06 @ 21:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0