Fredgagården

Har ju glömt att lägga ut lite bilder från i lördags då Farfar fyllde alltså Antes farfars 80års kalas var det kan man säga.
Hm nu tror jag att jag vet hundra vad jag ska söka för något och det passar nog mig perfekt också. Butikschef/avdelningschef grejen e bara att jag hoppas att jag har behörigheten men det får vi se när jag räknat ut och så. Men de vore ju absolut roligt och det är endast ett år och ändå ämnen jag förstår mig på haha.



Dom säger att bröderna Ericson är lika och jag håller med. Lika roliga också..nästan haha

Puss

Kommentarer
Postat av: slem

yo! träffade ann och sandra på hugo igår.. de var helt pepp på att dra ihop en parkfest.. så de skrev upp ditt telefonnummer men på något vis försvann den lappen (säkert nån snygg asrik kille som trodde att det var mitt nummer och snodde den).. så jag tänkte helt enkelt om jag kunde få det igen så att vi kan planera ihop nåt liksom..

2007-08-18 @ 23:40:40
URL: http://slem.blogg.se
Postat av: sis :)

hej .. jaså tack :D ahah, ja kan hjälpa dig o hitta ngt riktigt mode när vi går på stan i veckan ;) fast du har ju redan en ursnygg stil syrran .. men du ja älskar dig , puss hej <3

2007-08-19 @ 00:06:55
URL: http://lindagronqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0