Faaaaaan

Idag är det en skräckdag. Jag åkte till jobbet lyssnandes på Antes Ipod ovetandes om vad som hända skall..jag och Macke åt lunch på Shell för en gångs skull och så när jag senare slutade jobba och skulle gräppa min väska för att gå märker jag att min väska är BORTA! Panik! Hjälp... Antes Ipod, Nycklarna, VÄSKAN 2 PLÅNBÖCKER Allt som jag har som överhuvudtaget är värt en massa pengar och minnen för allt har jag ju fått av Ante i julklapp och present.. allt BORTA.. FAAAAN... Skynda skynda ner till Shell efter jobbet.. frågade ingen väska där faan.. gick hemåt behöll lugnet.. hade väl inte tittat tillräckligt på jobbet tänkte jag.. men jodå när jag kommer tillbaka på jobbet för att ha möte finns den inte där någonstans.. Faaan... Min väska med ALLT i och inte för att jag bryr mig om korten ja kan spärra så är det ju fina minnen och saker jag fått.. faan... gråten börjar tränga upp i halsen och irritationen har inte vart värre.. Jag känner mig dum klumpig och fan så dålig koll jag haft.. huu varför? Så imorgon blir det att spärra, byta lås, fixa leg osv osv..Usch.. Tänk dom som förlorar sina bilar, stackars er...och jag tjuter för min väska(fats jag e tjej som bör nämnas) tyvärr var inte min fula mobil med för den kunde jag gett bort gratis istället så om tjuven nu läser detta så får du gärna hämta min mobil också som tillbehör, eller utbyte mot något annat du tagit från mig.

Fan

Kommentarer
Postat av: anna

Fan va segt,, hoppas att dina grejer kommer till rätta,, vet hur det är att bli av med grejerna inte för att det spelar någon roll men det är minnerna som är jobbigast. kram

2007-08-21 @ 13:19:50
URL: http://annastrehaljuk.blogg.se
Postat av: vicky

stackare.. ja skulle lätt ha tjutit!! usch det där är ju mardrömmen alltså.. men hoppas det löser sig på nåt sätt. puss puss

2007-08-21 @ 21:08:05
Postat av: Emelie

Fy fasen vad pissigt.. Du borde anmäla, man kan ju ha tur. Hoppas det ordnar sig

2007-08-22 @ 16:59:12
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: elin

ring polisen har du det? nån kan ha lämnat in den ju!

2007-08-22 @ 19:22:36
Postat av: Anonym

Fy gummman stackars dej!!!

2007-08-22 @ 19:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0