Bilkörning

Idag var det dags igen att köra bil, och det gick ju jättebra denna gång och körde i Lindö. Åkte i en cirkulationsplats med som kändes lysande.(bara att jag hamnade mitt i vägen sedan) men men det reder sig nog.
Så de här ser helt okej ut och med dessa framsteg för varje gång så kommer jag nog bli en primadonna vid ratten till slut. Men allt tar sin tid och det måste man låta de göra.
Så nu har vi varit på Söndagsmiddag hos Antes päron och det var ju fantastiskt gott såklart. Snart ska jag träffa Ann på antingen promenad eller fika vi får se hur det urartar sig.

Igår däremot var jag sur som en citron, hela dagen kändes irriterande och jag bara avskyr dessa dagar. Men alla har väl sina ups and downs. Senare på kvällen sådär 20:30 gick jag och Ann powerwalk stannade till vid sibylla för en lite måltid och knallade sen vidare tills kl var 23:30.. hoppsan så länge vi gick tänkte vi och trevligt var det också:)

Så imorgon är det jobb igen helgerna susar förbi som vanligt, och imorgon är jag inte hemma förrän 21:00 ca då vi ska ha möte. Tisdag är det körning igen.

Hmm jag måste köpa några snygga skor(höst) någon som har tips..? Jag är också hur sugen som helst på att köpa en ny Louis Vuitton väska begagnad så om någon har en till försäljning självfallet äkta/Original så kom gärna hit med priser osv.

Saknar alla mina vänner och Cassandra som jag inte träffat på hundra år ca känns de mest konstiga.. Älskar er alla!

Puss O Kram på er


lv

Kommentarer
Postat av: Jonas

Haha, helt rätt att stanna vid Sibylla mitt i powerwalken =D! Lycka till med bilkörningen!

2007-08-19 @ 22:50:39
Postat av: Anonym

Hej korven!!!! vi måste försöka ses innan ja flyttar!! pusss

2007-08-20 @ 11:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0