Bang,bang

Mitt huvud det bankar och förmodligen beror det på vädret. Hjärtat mitt står och lagar mat och jag ska strax diska och äta, är så himla hungrig. Igår vart det fika med Ann och Sandra vi gick till världens bar där vi stötte på Angelo och Johan så självfallet slog vi oss ner vid dem! Jättekul, de är ju inte varje dag direkt. Så jag åt min favoritfetmat "Fish & Chips" underbart.
Nu känns de lite sådär trist då dom flesta eller typ alla flyttar, JönAnn till Uppsala, Malin till Sthlm, Sandra till jönköping... för att plugga. Jag är själv inne på den biten ska kolla upp mina behörigheter och så först annars om det är okej så ska jag nog söka Säkerhetsingengör i Eskilstuna nästa år. Då blir det att pendla.. 2 år är utbildningen och det verkar superintressant men är också inne på Butikschef/avdelningschef. Vi får se.
Nu får vi se också om jag får svar från jobbet jag sökt, hoppas det.. får jag det så skriver jag vad det är då=)

Veckans Citat:"Jag blir äcklad av att gå på stan när det är mycket folk som nu på Augustifesten, alla människor blir för mig ett stort köttberg"...-Vadå köttberg haha?.."Ja det är liksom huden som är äckligt"
Sagt av en kär jobbarpolare-Elin.

Har hittat en väska jag är frälst i LV Noe bag. Får se om jag får svar på om den finns kvar.


Och om 2 veckor ska jag och Elin till Sthlm för att fotas ska bli kul faktiskt att ha lite bra bilder.. det blev ju avbokat innan Frankrikeresan tyvärr men nu så.

Jaha snart kommer Jonasponas och sen får jag se om jag ska träffa Ann också hope so.

Nu är huvudvärken bättre..
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0