Shopping!

Igår var jag och Ante i Sthlm och shoppade med Daniel, Miranda sedan kom Opus Mange och Tobbe. Det var jättetrevligt och jag köpte en liten party Louis Vuitton väska av en tjej på blocket jättesöt! Då tyckte Ante att jag skulle ha en liten portmonä  till så han köpte en Louis Vuitton portmonä till mig från LV butiken. Jag blev hur glad som helst=) Bilder kommer!
Ante köpte själv ett par jättesnygga sneakers typ från Ysl solglasögon och tröja allt var kanonfint!

Sedan följde vi med Danne & Miranda hem och kolla läget hur de bodde, jättemysigt. Sedan avslutade vi det hela med att äta middag på Harry B James.

Trevlig dag verkligen.

Nu ska vi till vår egna stad och träffa Virre & Bella..Puss & Kram (Jag i bilen=)

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Heej :)

Hur mår du? allt bra hoppas jag! Gjort nått kul i helgen? Hur ska du fira valborg?

Fin bild :)

Kram

2007-04-29 @ 10:41:41
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0