PÅSKHELG

Hej hej hallå!

Inte uppdaterat bloggen på ett tag.Så jag gör det nu.
Påsken har varit oerhört mysig med middag hos oss igår för Antes pappa plus familj och vilken mat han lagar mums! I onsdags fyllde kärleken år så då var det kalas på fredag för honom. Alltid roligt med kalas och goda saker. Sen får jag inte glömma att notera att det är jätteskönt att ha honom hemma igen vilken skillnad att ha någon bredvid sig och vilken trygghet! Nu är du ju hemma ett bra tag...

Mormor har jag inte besökt sen sist kände att jag velat vara glad den här helgen och där blir man bara sorgsen, men de verkar okej med henne iallafall och det känns upplyftande!Kämpa på!

Idag var vi på Svärmors land, trevligt med påskmat.. sen såg vi matchen och LHC vann, braa! Håller såklart på våra grannar=)
 
Så nu sitter jag här i lugnheten och Ante är ute och åker en svänga med sin bil som han självklart saknat såå mycket;)

Och på tisdag börjar de igen, jobbet som känns lite sådär nu när jag inte får fast anställning utan endast timmar.. men men jag är inte bitter! Elin på jobbet och jag ska ju stå på himpa loppis vill säga, ska bli mysigt alltid roligt sånt där.

Fortsatt trevlig påskhelg!

Kommentarer
Postat av: Nattis

heej =) det är bara bra med mig, hur är de själv? länge sen ja såg dig..blir mest plugg, dansen o pojkvännen..håller du på med nu då? kul att du skrev =) sköt om dig ! Kram

2007-04-09 @ 22:14:49
Postat av: Atta & Linda

loppis e ALLTID kul!!:D hoppas du får en go helg nu då!

2007-04-13 @ 13:16:26
URL: http://modigt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0