Fredag den 13

Denna vecka har varit lite omtumlande faktiskt, då jag må-ons var på topp humör och allt var frid och fröjd medans från ons- idag inte varit lika bra alls! Var hos läkaren däremellan så jag vet orsaken.Men ändå. Min älskling är jättesjuk också stackarn trist att inleda helgen på de viset... Får se om jag ger mig ut på något men tror det inte. Kan vara skönt att bara vara ibland med, kräktes själv inatt så min mage är väl inte så bra den heller:(

Fredagen den 13 och inga hemskheter,pinsamheter eller dylikt  har dykt upp ännu peppar peppar..skönt.
Inget planerat heller i helgen vilket jag tycker är jättehärligt! Vädret är ju underbart också så det är ju mysigt!
Ska nog gå och inhandla pizza nu till kvällen och svulla som vanligt hmm.. blir aldrig nyttigheter längre.
Skärpning!

Trevlig helg kära ni...


Kommentarer
Postat av: Mira

trevlig helg på dig med!

2007-04-14 @ 01:51:27
URL: http://ingenvetvemdue.blogg.se
Postat av: malin

gumman vi måste ses snart. ring mig i veckan så lunchar vi eller så kommer jag hem till dig nån kväll :) saknar dig!! puss.

2007-04-14 @ 16:35:57
Postat av: Mira

blogga mer!

2007-04-19 @ 18:44:07
URL: http://ingenvetvemdue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0