Snart jul!

Åhh idag snöar det, vet inte om de är bra eller dåligt faktiskt... de försvinner ändå till julafton..
men lite härligt ändå.

Idag kände jag faktiskt att det var roligt på jobbet fast att de är början på veckan, mina kunder har varit otroligt trevliga och jag anar att de beror på julen=)
Har redan fått en julklapp!En söt liten mjukishund av min kära kollega Mari stort tack tioll min lilla Raffie, otroligt gulligt!

Min stora fråga är nu när jag ska komma igång med träningen .. de här är ioförsej den veckan jag antagligen inte kommer träna på ca 9 veckor.. men i slutet nu har ja mest slappat om jag ska vara ärlig, känns sådär. Bara att ta nya tag efter julen är tanken!

Saknar Ann min allra bästa vän som är i USA Houston hoppas du har roligt!!

Och till min lilla Cassandra vill jag bara hälsa tack för att du är så härlig=)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0