En lång dag

Denna dagen har varit väldigt lång, jobbet har gått väldigt långsamt känner jag.... det är inte mycket att göra så de blir lite segt! Mailade med Ann förut så kul att höra från henne snart är du hemma vännen=)

Igår träffade jag dig Cassis så kul att ses varje gång,du är så rolig!

Nu är jag helt utmattad känns de som, supertrött känns inte som man prioriterar att sova heller eftersom den här veckan bör man vara ledig igentligen!(anser jag)

Jahopp på söndag är det Nyår och redan på lördag åker vi till Mange i Sthlm och sover där så vi får se om de blir trevligt att fira nyår där =) de tror jag nog. Men vad ska man ha på sig? Klänning hade jag tänkt mig en fin men man vill kanske inte vara för uppklädd, ja får väl ta med mig garderoben som vanligt.

Jag hos Cassis


Tror jag ska vila upp mig nu inför morgondagen de e ju trots allt en jobbardag kvar sen e det lugnt. Vill bara tillägga att de var jätte trevligt att träffa min kusin Emilia idag som jag så sällan träffar kram på dig!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0