Bra dag

Hallå!
Idag har det varit en alldeles utomordentligt bra dag, det har gått super på jobbet och jag känner mig bara allmänt bra. Något jag kan sakna ibland är dock mina danspartners som jag tycker så mycket om! var tyvärr tvungen att sluta dansa pga att jobbet tog över mycket tid.

Dansen

Saknar er!

En rolig sak är också att jag sökt en ny tjänst på ekonomiavdelningen som jag hoppas så innerligt att jag får!! Men de vore väl för bra för att vara sant. jag älskar mitt jobb(företag) så mycket alla är underbara!

Nu är jag hos min mor som ser på "bonde söker fru" som halva sverige säkert ser med=)
Och snart är det jul och jag bara räknar ner dagarna ska bli sååå mysigt, God jul i förtid!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0